onsdag 20 maj 2009

Går i alla fall åt rätt håll..

Som jag skrev i förra inlägget så är jag förkyld. Efter jag skrev det så har det väl bara blivit värre kan man säga..Igår låg jag hela dagen. Gick mellan soffan och sängen. Sov en hel del. Har ingen febertemp men jag är ganska säker på att jag hade feber hela dagen igår och idag. Var lite för snabb och åkte till skolan imorse för att plugga. Men en timme pallade jag, sen åkte jag hem och la mig. Sov några timmar sen fick jag en del plugg gjort. Har känt mig lite piggare nu på kvällen och orkade till och med att diska och röja upp här hemma. Imorgon åker jag till Växjö direkt efter skolan så då kan det vara skönt att ha städat lite. Ja imorgon är planen att sitta på skolan hela dagen och vara så effektiv som jag bara orkar! Sen vid 16 går tåget mot Småland:) Åhh mysigt det ska bli. Hoppas jag är ännu piggare då och att jag är frisk till helgen och bröllopet!

Det var allt från sjuklingen!

Kramar

Inga kommentarer: