onsdag 27 maj 2009

Shop until you drop!

Tunika från Gina, 149 kr!

Ett vanligt vitt baslinne, lång modell. Gina, 99 kr.

Denna fina topp var den som Sandra köpt till mig eftersom jag aldrig hittade den i rätt storlek i Etuna! El Skrynklo men visst är den härlig! Hon har köpt en likadan ;)

Haft en jättetrevlig dag i Vås! Vi började som vanligt med en varsin kycklingsallad på Gränden. Mums, bästa pastasalladen ever!! Sen tog vi en sväng på stan. Träffade på Ina och hennes syster på HM. Ina har en ganska känd blogg http://www.inisen.com/ och jag brukar vara inne där och kika. Hon är jätteduktig på design och foto! Var kul att få träffa henne IRL, verkade vara en kanongo tjej! Blev en fika tillsammans alla fyra på Wayne´s. Sen var det dags för Sandra att sticka så då gick jag själv på stan. För att leta present till systeryster som fyller år på lördag! Efter att ha gått i alla affärer som fanns, så hade jag i alla fall köpt ett paket. Alltid något men inte tillräckligt! Men vi ska nog ta en sväng till Norrköping ihop på fredag, då får hon välja ut något!

Nu har jag nyss ätit middag och ska inte göra så mycket mer ikväll. Borde kanske ta tag i disken..Kul i jul. Men skönt att ha det gjort om jag åker till Kholm redan imorgon!

Sandra kunde inte ha skorna, dom var för stora:( Synd!!

Hipp hipp Hurra för Anna idag!!!! Hon blir hela 25 bast denna dag och jag hoppas hon haft och får en fortsatt trevlig dag! <3

Over & Out!!

3 kommentarer:

Anna sa...

Tack så mycket! och Tack för sms.et i morse, med en liten melodi-trudelutt och allt. Hoppas ni får det trevligt på lör!!
kram

Sanna sa...

Du är såååååå snygg och fin gumman!

Sandris sa...

TACK:D Right back at ya girl!!