tisdag 23 juni 2009

Jobbardax!

Ska snart gå iväg till jobbet för att jobba mellan 12-16. Idag kommer jag jobba med den tjejen som jag inte än har träffat. Hon ska vara i min ålder så jag hoppas att vi funkar bra ihop! Är strålande väder ute idag och helst hade jag legat och pressat i solen, men kul att jobba också! Är ledig imorgon så då tänkte jag sola hela dagen :)

Ikväll efter jobbet så ska jag till en kompis och käka sen ska vi kolla när grabbarna spelar match :) En trevlig kväll väntar med andra ord! Hade en kanondag igår i Jkpg! Var helt klart värt den långa resvägen. Jättekul att träffa Tesse, Daniel och Tilde! Var några år sen, och Tilde hade jag ju aldrig träffat. Hon var helt underbar, hade ett leende på läpparna hela tiden! Söt!

Nej nu ska jag snart bege mig!

Ha en skön tisdag!

Puss å kram

1 kommentar:

Sandra sa...

Hoppas du har en toppendag på nya jobbet, håller tummarna för dig! Kram