söndag 21 juni 2009

Midsommarhelgen

Hej på er!

Jodå, jag lever men det var nästan så jag trodde jag skulle stryka med igår..Usch, mådde inte alls bra. Hade dock en riktigt bra midsommarafton med trevligt folk och god mat! Var ju 25-årsfest också. Jag sjöng Singstar hela kvällen, det är ju så kul! Vill ha! Var till och med så jag satt där ensam emellan åt och sjöng men det brydde jag mig inte om :) Missa kvällsgrillning av korv för jag var så inne i mitt sjungande haha. En allmänt lyckad och rolig kväll!

Gårdagen bestod alltså mest av att må dåligt för min del. Vi var hemma vid 15. Då gick jag raka vägen till sängen. Sov ett par timmar sen när jag vaknade mådde jag mycket bättre! Fick i mig lite i magen och tog en dusch. Skönt! Det blev en hamburgetallrik och en film sen på kvällen. En kompis till J kom över och vi kollade på 2 filmer och mumsa popcorn. Var ganska sliten och att få gå och lägga sig tillslut satt inte alls fel.

Sov länge idag. Tog en lugn förmiddag i soffan. Sen tog vi oss i kragen och begav oss iväg för att veckohandla. Så nu har vi mat för hela den kommande veckan, inplanerat vad vi ska äta för middag varje dag :) Skönt! Donat och plockat lite hemma, sen cyklade vi iväg till den kompisen som var här igår, för att spana in hans nya lya. Han ska renovera den, men det blir nog riktigt bra! Vi blev bjudna på rulltårta och kaffe, mums:) Blev inte så långvariga för att låta honom spackla ifred. Nu blir det nog soffan resten av kvällen. Eventuellt att jag pallrar mig ut på en promenad..Eller så tar jag den imorrnbitti istället..:)

Imorgon har jag en liten tripp inplanerad. Ska till Jönköping för att träffa en gammal kompis från Västerås-tiden. Ska bli jättekul! Vi har inte setts på cirka 3 år. Hon har hunnit bli mamma till en dotter som snart blir 1 år. Ser verkligen fram emot att träffa dom! Blir en heldag där, då det tar nästan 2 timmar att åka dit..Tar bussen eftersom den var billigast.

Det var allt för nu!

Hur var eran midsommar?

Pussellipuss!

Inga kommentarer: