tisdag 14 juli 2009

Non-stop

Vi sa ju igår att vi skulle gå upp skapligt idag och ge oss ut på en joggingrunda runt sjön innan frulle. Sagt och gjort! Klockan 8.00 ringde klockan. Lite segstartade var vi allt men jag fick upp sjusovaren till slut :) Gick riktigt bra att springa för mig! J fick världens håll så det gick mindre bra för honom. Men jag sprang hela sjön på 4,5 km non-stop! Med tanke på att det var ett bra tag sen jag var ute och sprang så tyckte jag själv att det var riktigt bra gjort, och jag var rätt stolt sen:) Kändes riktigt gött! Nya skorna funkade bra med andra ord men jag fick lite skavsår på ena hälen. Blev en varsin smoothie till frukost, jag hade lite linfrön i. Lite senare ska vi luncha ihop med D, T och T på stan. Känns skönt att klockan är 10 och man har redan hunnit med en del! Ikväll kanske vi ska gå på bio och se "Bruno". Den verkar ju helt sjuk men sjuk humor är rolig humor :) Imorgon ska vi spela golf och ta en barrunda på kvällen! :D

Ha en riktigt bra tisdag!

Kramar från mig!

Inga kommentarer: