fredag 17 juli 2009

Sega fredag

Idag är en seg och loj dag för min del. Fredagsruset tycks inte infinna sig. Sov till 10.30, vilket är på tok för länge enligt mig. När jag väl kom upp så tog jag det lugnt, slängde i en maskin, åt en sen frukost och så. Sen tog jag mig i kragen och begav mig ut på min runda runt sjön. Men inte ens det gick i samma fart som den brukar. Men det var skönt att komma ut få lite sol på sig i alla fall. Sen har jag dammat av lite här hemma, tvättat mer och segat. Spenderat en del tid på balkongen.

Jag ska snart hoppa in i duschen sen vid 18 ska jag vara med och stänga på jobbet. Måste känna på det lite mer inför söndag då jag både öppnar, jobbar hela dagen och stänger själv. Efter jag gjort det så ska vi åka och handla på Maxi. Vi har skjutit på det hela veckan så nu är det hög tid!

Nej duschen nu.

Over & Out

Kram från en Sandris som är off..

Inga kommentarer: