fredag 31 juli 2009

TGIF!

Thank God It´s Friday! Har jobbat mycket denna vecka (egentligen inte mycket men allt är relativt :P) så det känns skönt att det är fredag och jag är ledig nu fram till onsdag! Har haft en bra dag på jobbet idag, mycket att göra = kul och tiden gick fort! J är borta på fotbollsmatch sen ska han på 25-års fest. Kommer hem i natt någongång. Jag kände inte för fest med tanke på att det blivit en del av den varan på senaste. Så jag och Jessica ska ta en kväll bara hon och jag, sätta oss på någon servering och ta oss ett glas och snacka en massa! Vi har knappt fått tid att prata bara hon och jag med tanke på att vi jobbat eller festat ihop så tillfällena har inte varit dom bästa för det. Men nu så! :) Ska bli mycket trevligt! Jag inviger min skjorta och outfiten känns mycket bra, precis som jag föreställde mig :) Ha en trevlig fredagskväll alla! Kraam!



Inga kommentarer: