tisdag 14 juli 2009

Kandelaber och skitfilm

Vi såg Bruno på bio ikväll. Nog att jag hade förväntat mig en sjuk film men mycket extrem humor, men alltså WTF!? För det första var filmen tillåten från 11 år, vilket är helt sinnes. Filmen var mer av en p-rulle, och det var inte bara det som gjorde den väldigt olämplig som biofilm. En hel del andra olämpliga saker togs också upp i filmen. Ni som känner mig vet ju att jag inte direkt är den pryda typen, men till och med jag tycker att det blev för mycket. Framför allt med tanke på att barn får se den. Onödiga pengar att se den på bio alltså! Håller med Bingo Rimér om att den duger som "bakis-DVD" och inget annat.

Fick presentkort av mammis i examenspresent på en webshop som säljer inredningssaker. Jag har länge velat ha en golvkandelaber och det var lite mammas tanke när hon köpte presentkortet, att jag skulle köpa en sån :) Nu ikväll har jag beställt en! Den kommer passa så bra och göra sig så fin här hos oss! Riktigt stiligt. Nu är det nog snart dags att sussa, blir en rolig heldag imorgon! Natti!


1 kommentar:

Sandra sa...

Åh vilken fin :)