torsdag 16 juli 2009

Vilken onsdag!

Igår var det en toppen dag. Den började med en tur på golfbanan vid 10 snåret. Jag, J, Erik och Jessica. Vi gick "bara" 9 hål vilket räckte gott och väl! Det gick bra för oss alla tyckte vi med tanke på att ingen egentligen spelar golf. Gick både bra och mindre bra för mig men överlag är jag ganska nöjd! Efter avslutad golfrunda så tog vi en smörgås och kaffe innan vi begav oss hem igen. Var riktigt skönt att få sätta sig ner!! På hemvägen handlade vi lite smått och gott. Väl hemma blev det lite städ och fix eftersom vi skulle ses hos oss igen på kvällen. Det blev en riktigt trevlig kväll med goda drinkar, snacks, Buzz, goda skratt och intressanta samtal. Vilket gäng vi är alltså. Kunde inte bli annat än en kanon dag och kväll! Vi var dock rättså möra efter den långa dagen så redan vid 23.00 tog kvällen slut. Men det var för skönt att få lägga sig då!

Idag sov vi länge. 10.30. Jag sover sällan så länge nu för tiden men det var riktigt skönt! Verkar vara lite halvdant väder ute idag. Ska nog gå runt sjön, känner för lite frisk luft så jag piggnar till. Senare idag så blir det lite minigolf och grillning på kvällen ihop med familjen Söder. Mycket trevligt! Då ska jag gosa och busa med världens gosigaste tös! <3

Ha en bra dag!

Kramelikram!

Inga kommentarer: