lördag 1 augusti 2009

Vart tog denna dag vägen??

Sov bort en stor del av denna soliga lördag. Fan också. Vaknade och tittade på klockan, förskräckt insåg jag att den var 11. Anade att solen sken utanför fönstret. Måste ut!! Tyvärr hade min käre sambo inte alls samma panik över detta så han segade ett bra tag till. Tillslut fick jag med mig honom ut i alla fall, 13.30..Vi gick ner till sjön och köpte varsin glass och njöt av solens värmande strålar. Var längesen man kunde göra det! Lovely lovely. Vi gick sen och handlade lite sen var vi hos JB och fikade. Kikade på hans nyinköpta lya som var så fräsch! Riktigt fint läge vid vattnet. Blir inflyttningfest där om ett par veckor, det ser jag fram emot :)

När vi kom hem så lagade jag oss en riktig god middag som bestod av köttfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i, och egna potatisklyftor till. Mums det blev riktigt gott! Så nu är vi mätta och goa. Blir en lugn hemmakväll med en film. Skönt och mysigt. Imorgon ska det visst bli sol igen och då ska jag bannemej ta tillvara på varenda soltimme! Känns som all färg man en gång fick har bleknat nu så kan vara på sin plats att bygga på brännan igen! ;)

That´s all for now!

Ha en bra kväll!

Kramar

Inga kommentarer: