söndag 2 augusti 2009

Soool!!

Idag fick jag äääntligen sola! Men det tog några timmar innan solen behagade komma fram, runt lunchtid. Då hade jag hunnit med en promis runt sjön, kollat på en och en halv film :) Men sen sprack det upp och blev blå himmel! Då packade vi ihop våra saker och la oss ute vid Evedal. Solen brände på ordentligt och efter ett tar timmar fick vi nog. Men det räckte. Väl hemma kände jag mig plötsligt väldigt trött och slocknade i soffan någon timme. Skönt! Ville aldrig riktigt vakna till..:) Kvällen har bestått av surfande, fikande och tv-tittande. Slappt med andra ord. Skönt med tredje ord :) Imorgon börjar J jobba igen efter semestern och jag ska se till att få lite nytta gjort också. Har slappat till mig ordentligt och visst tagit lite semester jag med..Då menar jag när det gäller söka-jobb-fronten och såna nyttiga saker..Måste ta tag i det! Jobbar bara onsdag och torsdag, så imorgon och på tisdag ska jag försöka få så mycket sånt gjort! Ringa lite samtal, kolla upp saker, skriva ut ansökningar, söka jobb mm. Det lockar inte men det finns helt enkelt inga val. Nu är det nog med ursäkter och bortförklaringar! Där med basta! :) Bra med lite själv-pepp såhär på bloggen..! Upp med tuppen ska jag så jag får ut det mesta möjliga ur dagen! Yeah yeah yeaahh! :) *harkel* Joråsåatte..Nej kanske dags att tänka på refrängen om man nu ska vara så effektiv imorgon. Sov gott små kottar!

"Det blev en dag på stranden.."

Inga kommentarer: