måndag 9 november 2009

I admit..

I`m obsessed! Ja, jag är fanemej helt galet tokig i skor. Kan sitta och klicka mig igenom diverse skosidor och bara njuta av åsynen. Såklart vill jag ju ha många av dom, men jag nöjer mig på ett sätt också att bara titta. Se men inte röra. Vackert är det, ren och skär konst. Har en sopsäck med skor i källaren som jag verkligen bör ta tag i. Lägga ut på Tradera och få dom sålda!! Så jag kan köpa nya, fina skor! :P Just nu har jag dessa på skallen. Provade dom förra veckan. Skulle jag inte ha gjort. Nu är jag fast. Dom var både sköna och grymt snygga. 999 pix. För mycket just nu, men drömma kan man ju. Nej nu ska jag sluta tramsa och hoppa i bingen! Dags för jobb imorgon efter en riktig skön, ledig måndag!


Vagabond. Jag provade dom på Nilson!

Inga kommentarer: