fredag 6 november 2009

Skönt med egen-tid!

Foto: Sandra Asplund

En heldag med jobb är avslutad. En bra dag med bra försäljning och bra humör! Var hemma strax efter 18, och då började jag med maten i princip direkt. J skulle iväg till en kompis ikväll så jag hade redan planerat att laga god mat till mig själv. Lyxigt! Blev biftekibiffar med ugnsrostad potatis och morötter. Vin till det! Mums!! Har nys druckit ett glas julmust och smällt i mig en påse popcorn. Mätt och go nu, riktigt nöjd med tillvaron! Även om jag verkligen älskar att bo ihop med J så är det riktigt skönt att få vara lite för mig själv ibland också. Innan vi flyttade ihop så hade jag trots allt bott ensam i nästa 4 år. Viktigt med egentid tycker jag! Myser under filten, framför Idol med datorn i knät :) Senare ser jag fram emot den nya serien som började förra fredagen! Var så himla spännande, så jag kommer nog följa den! Hoppas jag orkar vara vaken bara..känner mig rätt trött. Imorgon väntar en ledig lördag för både J och mig! Skööönt! Tar dagen som den kommer, men på kvällen väntar middag och mys hos familjen Söder. Ska bli kul att umgås med dom! Söndag är det dags för jobb igen, men det är ju bara 4 timmar. Ledig måndag igen! Sen blir det ett hårdkörarpass 7 dagar i rad..Men det känns lugnt, är ju kul på jobbet!:)


Nu ska jag fortsätta ha en skön fredagskväll!


Puss & kram på er!






Inga kommentarer: