tisdag 10 november 2009

Modell för MUS!

Nej jag ska inte stå mus-modell..Men jag ska dock gå modell för Make-Up Store och deras höstvisning Czarinna!! Min kära vän Tina som fixat detta åt oss! Förra året så gick Tina modell för dom i Eskilstuna. Jag bangade då, gick inte ens på castingen. Men jag ville!! Jag var och titta på Tina och dom andra tjejerna och killarna, som var jättehäftigt stylade! Blev så himla sugen jag också! Ångrade lite då att jag inte också var med..Men NU! Nu har hon fixat så vi BÅDA ska få gå modeller, dessutom här i Växjö! Så det blir en helhelg med Tina i mitten av december! Jag blev så himla glad och läängtar så!!

Kruxet är nu att jag jobbar den helgen..Men ska kolla imorgon om det är möjligt att fixa! Måste ju gå!! Sen krockar ju alltid saker och ting av någon jäkla anledning..Julbord med J´s jobb samma dag..SÅKLART! Fan..Men, jag tänker inte missa den här chansen nu som nog inte kommer igen!

Ahh vad kul det ska bli!! Har varit inne och kikat lite på temat och damn! Pråliga smycken, håruppsättningar, häftig make, klackar och underbara klänningar! Kan det bli så mycket bättre?! I don´t think so! Ihhh jag är exalterad så in i bomben!! :D

TACK älskade vännen för att du fixade det här åt oss!! Vilken upplevelse! Du gör mig så glad!! Kommer bli en toppenhelg! <3

Nu ska jag försöka lugna mig och gå och sussa! Heldag jobb sen träning imorgon!

Hej hopp!

Kram!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va kul gumman, hoppas på att få se mycket bilder sen :) Puss

Pappa sa...

Hej kul att ni ska gå visning. hoppas det går bra o blir kul. u få skick kort som dom tar KRAM