måndag 16 november 2009

Måndag = 7e arbetsdagen i rad

Hej på er! Nästan en vecka sen jag bloggade, tiden är inne! Förra veckan var intensiv med jobb och träning. Var bara ledig i måndags sen har jag jobbat varje dag. 7e arbetsdagen i rad idag, men börjar inte förren 12. Imorgon är jag ledig!! Skönt som sjutton. Ska göra sånt man inte hinner med annars, det vill säga tvätta och städa :P Sen jobbar jag resterande av denna vecka också..Men det fixar jag! Med tanke på att vi åker till Thailand 2 veckor i februari så kan det vara värt att slita lite extra nu :) Nej resan är inte helt bokad och klar än, men hoppas göra det idag eller imorgon!! Jag, syster och Tina som åker!! My god vad jag lääängtar!! Så nu har jag först Make up stores visning att se fram emot sen resan! :D

Annars har det väl inte hänt så mycket..Dagarna består som sagt mest av jobb, och träning på kvällarna. I fredagskväll var jag hos Jessica och hade en riktig myskväll. Vi åt tacos, mumsade godis, kikade på Idol och kollade på kort. Mycket trevligt!! Vi har umgåtts alldeles för lite på senaste, mest bara tränat ihop och då finns inte riktigt tiden för att skitsnacka :) Men vi har planerat in en kväll för att äta glassen som vi inte ens rörde i fredags och slinga mitt hår. Får se när det blir!

Till helgen jobbar jag också..Men på lördag är vi bortbjudna till några som J jobbat hos. Bjuds på mat och festligheter, blir nog trevligt. Lite synd att jag jobbar hela denna helgen också...

Nästa helg är jag dock ledig för då är det dags för kusinträff! Åker hem till syrran redan på torsdagskvällen. Fredagkväll ska vi träffa pappsen, ska bli mysigt! Sen på lördag är det kusinträff! Ska verkligen bli kul! Kommer hem igen söndagkväll.

Nej nu ska jag äta lite frukost. Skönt med en lugn morgon innan det är dags att sticka och jobba!

Hoppas ni mår bra där ute!??

Kramar till er alla!!!

1 kommentar:

Sandra sa...

Va mysigt att få ha saker att se fram emot, underbart! :)