måndag 3 januari 2011

Nytt jobb- nya kläder

Jobb hela våren = inkomst hela våren. Då tyckte jag att jag fick unna mig lite nya kläder! Beställt från HM, så nu inväntar jag bara leverans och hoppas att allt passar! Kul! :D

Idag var första dagen på nya jobbet. Mycket att ta in som vanligt när man börjar nytt, men var sak har sin tid. En hel del att styra upp och komma in i, men det är ju bara en tidsfråga innan jag anpassat mig! Men en utmaning kommer det att bli, helt klart. Arbetskamraterna verkar helgoa, kommer nog trivas kanon med dom! Hoppas att jag kommer känna mig minst lika trygg med dom som f.d kollegorna på AF..Svårslaget men värt ett försök :) Är helt slut nu efter den här dagen. Mår inte heller helt 100. Ont i halsen, tung i skallen och allmänt småhängig. Hoppas verkligen att det inte blir mer av det, för det finns det inte tid för! Planera, strukturera och organisera är A och O denna vecka, innan deltagarna kommer på måndag. Dessutom är man ju ledig på torsdag. Aja, det blir vad det blir. Blir jag sjuk är det inte mycket man kan göra åt saken. Men peppar peppar att jag klarar mig!!

Har haft en lugn kväll i soffan. Precis vad jag behöver för att ladda nya krafter inför morgondagen.

Mina inköp:











Alla bilder från www.hm.se

1 kommentar:

Linda sa...

den första beställde jag igår =)