fredag 7 januari 2011

Paketet kom, och får åka tillbaka..

Liten uppdatering för er som bryr er; fick HM-paketet idag med alla plagg utom cardiganen. Jättefint alltihopa, MEN..klänningarna för stora och skjortan på gränsen för liten. Blev en sån liten glipa ni vet mellan brösten..Inte fint! Så tråkigt att det inte passade något av det, men jag har faktiskt haft väldigt bra flyt när jag beställt tidigare, så någon gång ska det ju gå mindre bra också! Ska se om det finns i butik, annars skicka efter nya storlekar. Ja, då vet ni det! :)

Idag har jag jobbat sista dagen på första veckan på nya jobbet. Var ju ledig igår. Det blev en vääldigt lugn dag. Behövde tydligen vila och sova sa kroppen, så då gjorde jag det. Blev ingen städning, hade ingen ork alls. Men senare på eftermiddagen plockade jag bort julsakerna i alla fall. Har blivit förkyld så det var därför jag var orkeslös och hängig. Haft ont i halsen men det börjar ge med sig, men jag är lite hostig. Hoppas det inte blir mer utav det utan att det vänder och jag blir frisk igen! Vill verkligen komma igång med träningen igen nu. Bara blivit några promenader på senaste. Vill svettas!!! Har bokat in mig på några pass nästa vecka, får se om jag hunnit friskna till tills dess. Ikväll har vi ätit tacos och kollat Let´s dance. En väldigt orginell fredagskväll eller vad säger ni? ;) Inte alls. Men mysigt och gott! Gjorde egen goucamoule, det är verkligen grymt gott!! Den man kan köpa färdig smakar ju skit. Inga avocadosar i den inte. Pyttsan! Äkta vara, jo jag tackar jag!

Helgen blir lugn, inget planerat förutom promenix med Madde och Keno imorgon. Längtar! Sen ev promis med Lindis på sön, mys det också! :) Ska absolut inte ropa hej men jag kanske eventuellt börjar rensa min garderob också...Vi får se, jag har sagt det förr! Men det är veeerkligen kris nu. Handlat lite nytt idag också, ett par jeans och en grön cardigan från Gina. Dock har Linda har likadana jeans och hon sa att dom töjer sig jättemycket..buhuuu för sånt skitkvalle. Hoppas mina är ett extra bra exemplar! :) Töjer dom sig för mycket så blir det reklamera mera.

Ja, det var väl det jag hade att komma med en kväll som denna.

Over & Out!

Inga kommentarer: