lördag 15 januari 2011

Vän

Idag har jag gått på stan en sväng och lunchat med Madde. Supertrevligt och roligt verkligen, jag trivs så bra med henne! Vi träffades från början på ett lite annorlunda sätt. När jag jobbade på Kompaniet så jobbade Madde som civilvakt i bla min butik. Så vi pratade alltid lite när hon kom in, när de var lugnt med folk. Det visade sig då att vi hade mycket gemensamt och vi klickade direkt! Madde är en väldigt jordnära, lugn, mogen, mysig och fin tjej/vän! Är så glad att vi har blivit vänner :) Ses inte så ofta men när vi väl gör det så har vi alltid så kul och det känns som vi alltid känt varann. Vi är båda väldigt lättsamma och öppna, så vi kan prata om allt! Underbart när det är så! På måndag ska vi träna ihop, det ska bli kul! Intresset för träning är en av de sakerna vi har gemensamt. Kände bara att jag ville tillägna ett inlägg till dig, sötis! Tack för att du är min vän. Ser verkligen fram emot att lära känna dig ännu mer, även om jag känner att vi kommit en bra bit redan! :) Du vet att jag finns här, när du behöver mig.



En bild på oss från en partykväll i somras!




1 kommentar:

Anonym sa...

Eehh.. mogen? Hon har betett sig fruktansvärt dåligt! Fattar verkligen inte hur man kan göra så som hon har gjort, hon har verkligen förstört två människors liv!