måndag 28 februari 2011

Måndag igen

Måndagen kom, gick och börjar lida mot sitt slut. Helt otroligt vad fort dagarna och veckorna går! Måndag, fredag, svich svich!! Tyvärr kändes helgen ganska kort och jag känner mig inte direkt utvilad. Är kul men intensivt med besök! Ser fram emot en oplanerad helg denna helgen nu efter att ha haft 2 planerade helger :)

Idag efter jobbet så åkte jag och Linda ut till Grand Samarkand för att kika lite i butiker. Har verkligen blivit fint där ute! Ännu är det inte helt klart heller, kommer bli stort! Vi strosade runt och så fikade vi. Så skönt och givande att umgås och prata med dig vännen! Tack för alla goda råd. Blev lite shopping, och jag shoppade ju också lite i lördags. Så här följer lite bilder på mina senaste inköp för er som bryr er :)




Ring från Lindex, köpte den i lördags.


Den bruna väskan är från Lindex (köpt i lördags) och den svarta från HM (idag). Båda väldigt prisvärda!


Den här kanske ni känner igen. Beställde ju den men den var för stor. Provade den i S idag och den satt jättebra! Så den inhandlades, igen :P

Skjorttunika från HM som jag köpte idag! Härligt våriga färger, gillas!


Härlig bild på mig och Linda, tagen i lördags!





1 kommentar:

Linda sa...

lovelovelove