lördag 5 mars 2011

Våren, är du på gång nu??

Idag har det varit underbart väder! 5 plusgrader och värmande sol, äntligen! Jag vaknade tidigt imorse och var uppe redan vid 8. Jätteskönt att vakna skapligt på helgen och känna sig utvilad. Får man ju ut mer av helgen! Jag hade en lugn morgon, sen satte jag fart och putsade fönstrena. Behövdes kan jag säga..Så skönt att ha det gjort! Slipper man få ångest varje gång solen skiner och man ser hur skitiga dom är. Nej nu ser man till och med ut! :)

Efter putsningen så promenerade jag bort till Trummen, cirka 20-25 minuters promenix, mötte upp Jessan sen gick vi runt Trummensjön. Sen gick vi upp till henne och fikade och snackade. Sen promenerade jag hem igen, så det blev sammanlagt ca 1 ½ timmes promenerande idag! Känns bra att man har utnyttjat det fina vädret! Man får ta varje tillfälle.

Imorgon ska jag nog städa, ev ta en sväng på stan sen köra combat om jag kommer med, är reserv. Blir fjärde träningspasset denna vecka, känns riktigt bra. Har varit en bra träningsvecka! Känt mig stark och peppad. Har bestämt mig för att försöka bygga lite snygga armmuskler nu, så ska börja köra lite tyngre vikter med färre repetitioner. Kombinera pumpen med att köra på gymmet också. Sen konditionspass på det. Kan nog bli bra! Känner att jag blivit starkare och mer uthållig i musklerna på senaste tiden, men jag vill gärna att det ska synas också..Har märkt att jag orkar mycket mer än jag tror, och det är en riktigt bra upptäckt! Pepp pepp peeeeepp!!

Ikväll kollar vi Mello som dom flesta andra, är väl lagom underhållande. Är inte så insatt eller intresserad känner jag.

Nedan följer lite bilder som jag tog idag!

PS. Fattar inte hur Varga kan vinna!!????? Kass låt!!!! Blir upprörd. DS.




Längtar tills det är grönt här!!


Isen har inte försvunnit än, men är nog bara en tidsfråga..Hoppas jag!

Sol i Växjö, inte ofta ;)



Vill ha grönt gräs och knoppar, nu!


Lite snö kvar, men inte mycket!





Inga kommentarer: