söndag 1 maj 2011

Härlig Valborgshelg!

Helgen i Skummeslöv blev riktigt lyckad!! Vi kom ner vid 20.00 i fredagskväll, då stannade vi på Ica Maxi och handlade med oss mat för hela helgen. Blev tacos på kvällen, gotti! Jag var ganska hängig, har ju blivit förkyld nu..:S Så det blev ganska tidigt i säng. På lördagsmorgonen möttes vi av kanonväder och varmt redan vid 9 när vi gick upp. Satt och solade i bikini hela förmiddagen, underbart! Hade huvudvärk och snörvlade men efter några Alvedon så kändes det okej. Senare på dagen så åkte vi till ett jättehärligt fik, Cafe Utsikten och åt lunch. Sen åkte vi hem och bara slappade, sen grillade vi på kvällen. Städade och fixade idag och redan vid 12 var vi på väg hem. Ganska skönt att komma hem skapligt. Jag har känt mig riktigt hängig idag igen..hade lite feber förut :( Vill bli helt frisk nu, tack! Hoppas att jag inte är så dålig att jag måste vara hemma imorgon..

Här följer lite bilder, både tagna med iPhonen och kameran!



Jag på stugans veranda, igårkväll.



Underbar utsikt från cafeét!


Nu är det som vackrast ute, blommorna har slagit ut och det är sådär härligt grönt!


Ett misstag till foto som faktiskt blev rätt coolt :)


Jag & Linda gick en promenad innan frukost idag. Gick bla på stranden, härligt med vatten!


Mys i soffan med Lindis! Solbrända efter dagens stek! Jag har blivit så fräknig :)


Sol. Njuta. Lycka. Sommar...


"Vatten, vatten, bara vanligt vatten. Dripp dropp dripp dropp"...Livsviktigt!







Inga kommentarer: