onsdag 6 juli 2011

Ur & bling-ring

Behövde en mer vardagsklocka i svart. Fyndade en idag på Ur&Penn för 249 kr!





Här om dagen köpte jag denna feta bling-ring från HM :) Snygg att ha till en diskret outfit!
Dock är den nog lite stor..tappar den nästan ;( Får se om det går att byta till en mindre storlek!









Idag har varit en bra dag! Känner mig också piggare nu efter jobbet vilket är skönt. Igår var jag verkligen helt förstörd när jag kom hem. Stängde in mig i sovrummet och låg och glodde på tv tills det var dags att sova. Välbehövligt och väldigt skönt faktiskt. Är så social, ger så mycket av mig själv och min energi på jobbet, så det är skönt att bara få vara när man kommer hem. Igår var verkligen en sån dag där jag behövde det! Idag är som sagt krafterna laddade igen :) Det är mycket på jobbet och huvudet snurrar av allt ibland..men vi har kontroll än så länge ;) Kommer bli en tuff men rolig sommarverksamhet, känns det såhär 2 veckor in.


När jag slutade jobbet idag så kom Pia och hämtade mig så åkte vi ner på stan en sväng. Strosade i affärer och jag köpte klockan och en BH på REA. Gillas! Vi satte oss sen på Askelyckan och mumsade lite sorbéglass! Mums!! Väl hemma så satte jag igång och brassa lite käk ;) Blev köttfärsbiffar med färskpotatis och sås (och sallad såklart). Riktigt gott! Var längesen vi åt det nu men det är faktiskt grymt gott! Mina biffar blir rätt goda ;)


Imorgon så ska vi köra friskvård med ungdomarna. Spinning + styrkepass, riktigt tufft, kört en gång innan! Med tanke på att jag nyss varit sjuk och fortfarande inte är riktigt kvitt min hosta och så, så ska jag försöka och inte köra på för hårt. Men det är svårt när man väl är igång! Känns ändå gött att få träna ordentligt igen, var ett tag sen nu. Har gått till och från jobbet denna vecka, så lite motion har jag ju fått. 1 timmes promenad per dag sammanlagt. Nästa vecka planerar jag att komma igång med löpningen igen plus köra pump mm. Vill komma igång igen!! Hoppas hostan ger med sig helt snart.


Har en rolig helg att se fram emot! På fredag har jag ganska spontant bjudit in några av mina kära gamla kollegor från AF på lite drink och tilltugg! Vi kommer förmodligen gå vidare till någon uteservering sen, blir nog det nya restaurangerna vid sjön om dom hinner öppna! Ska bli kul och mysigt hur som helst! Saknar dom! Sen på lördag hoppas jag kunna S O L A!!! Min färg har försvunnit helt känns det som..:( Vore härligt att bli lite brunbränd inför kvällen för då ska jag träffa Linda, Jessica och Emma hemma hos Emma för lite middag och vin! Ska bli riktigt kul! Inte alls ofta vi tjejer är själva, oftast är ju grabsen med också. En bra helg som ni ser!!


Nu längtar jag till semestern!! Efter denna vecka är det 4 veckor kvar vilket ju inte är så mycket. Kommer gå fort! Har 3 veckor ledigt sen, gött! Nästa helg åker jag, mamma och Therese till Götet för en myshelg! Längtar!! Jag och mamma var ju där förra sommaren, och det SPÖregnade verkligen hela helgen..Hoppas på sol denna gång!! Så jag jobbar bara måndag-torsdag nästa vecka, vilket innebär att den veckan kommer svischa förbi!


Nehe det var väl färdigbabblat för idag :)


Kram på er mina fina läsare ;)









1 kommentar:

Mammis sa...

Vilken tur att du hitta en klocka,eftersom du verkligen behövde en :)Ja det ska bli mysigt att få tillbringa en helg med mina kära döttrar.kramis!