lördag 3 september 2011

Modevisning!

Kompaniet-gänget!



Jag och fina Madde!

Snyggo!!


Madde i outfit nr 2, från Nordlunds.


Jag i min coola outfit från gamla arbetsplatsen Kompaniet :)





Hår; Salong People. Smink; Make up store




Glada och uppe i varv direkt efter visningen :) Ville igen!!







Varit en riktigt rolig dag! Började med sminkning kl 10.00, sen vidare till salongen för att få burret fixat. Ja och BURR blev det ju verkligen! ;) Men jag var supernöjd med allt, kände mig fin och cool! :) Jag gick bara för Kompaniet, andra gick för flera butiker. Men en räckte! :) Skitkul att gå modell, roligare denna gång än sist! Då hade jag så mycket klänning att hålla reda på, plus att det var allra första gången. Nu var jag helt trygg i mina kläder och kände att jag kunde ha kul! Hoppas det blir fler gånger! Grymt kul att göra detta ihop med Madde och hennes goa kille! Synd var det att Tina inte var där med oss, vilket var tanken från början..men hon var tvungen att jobba :( Nästa gång gumman!!


När visningen var över gick vi alla till salongen för att fotas, byta om sen fick vi en varsin goodie-bag som tack för att vi ställt upp. Sen gick jag och lunchade med Madde och Jonas på Aptit. Gott och mycket trevligt! Intressanta samtal och mycket skratt, precis som det ska vara! Så goa är ni, turturduvor! :)


Nu är jag hemma och är ganska trött..ska väl hoppa in i duschen och försöka reda ut skatboet, och sminka av mig. Blir en lugn kväll, i min ensamhet. Skönt men skulle samtidigt inte tacka nej till sällskap :) Är bjuden på kräftskiva men har tackat nej. Känner att jag behöver vila upp mig, inte vara ute och ränna för att sedan vara helt försörd imorgon. Efter första arbetsveckan efter semester så känner jag mig ganska slut i skallen så vila behövs. Man ska ta vara på helgen och för mig är det inte att festa. Imorgon blir det städning sen är jag sugen på shopping! Ska ju bli fint väder också så en höstpromenad får den nog bli också!


Men nu, dusch och sen hoppa i myskläder!


Ha en trevlig helg!




7 kommentarer:

Mammis!! sa...

Min fina dotter :)

Sandra sa...

Håret blev ju jättehäftigt, du passade verkligen i det :)

M sa...

Åh vad fin du är, Sandra!! Riktigt coolt!

Så lagom gulliga är väl M&J dock.. otrogna svin båda två skulle jag säga!

anna sa...

Snygging! En riktig läckerbit!! kraaam

Anonym sa...

Jättefina bilder, du också:-)

Sandra sa...

Tolererar inga otrevliga kommentarer på min blogg, ännu mindre när dom är anonyma.

Vem är du längst ner? :)

Tack till er som skrivit FINA kommentarer!

Madde- sa...

M - ha ha du igen, trodde ni hade lagt ned denna skit. Sluta kommentera sådat på mina vänners blogg tack. Mvh / Madelene