onsdag 14 december 2011

Göteborg igen!

Näst sista dagen i Götet, basutbildning del 2. Kom redan i måndagsnatt.. Skulle kommit fram 22 men pga bombhot i Alvesta så kom jag fram 24!! Snacka om en sliten Sandra som checkade in på hotellet, miss i nassa. Drygt nog hade jag svårt att somna sen så kände mig bakis när jag skulle gå upp igår :S

Igårkväll var vi ute och käkade tapas, mycket gott och trevligt! Vi är verkligen ett bra gäng som går utbildningen. Idag efter utbildningen var vi 4 stycken som besökte Lisebergs julmarknad. Så mysigt och stämningsfullt! Försökte vinna choklad men det gick inge vidare. Jag vinner väldigt sällan, men har ju tur i kärlek så ;) Köpte med mig lite kanderade mandlar och cashewnötter. Mums!

Blev lite frusen efter Liseberg så jag tappade upp ett bad här. Väldigt skönt men jag pallar aldrig att ligga där så länge. Men nu är jag upptinad i alla fall! :) Ska lyssna på tv en stund sen sova. Ja lyssna, bilden har nämligen försvunnit så det är bara ljud. Konstigt!

Sista utbildningsdagen imörra sen bär det av hem till Växjö igen. Håller tummarna att det blir en resa utan bombhot och annat otrevligt!

Vanlig jobbdag på fredag, sen på kvällen ska vi vara hos oss och fira Linda samt ha lilljul! Mys! Sen åker Linda till Sydafrika i 3 (?) veckor, kommer sakna massor!! Min lilla bomullstuss.

Det var väl allt här ifrån Scandic Europa, Göteborg.

Sov gott!

1 kommentar:

Linda sa...

<3 finaste!! Kommer sakna dig massor också!